Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików coockies na Twoim komputerze.
X
Wersja dla niedowidzących
  Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej w Starachowicach
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 Dane podstawowe szpitala
minus Dyrekcja
minus Dane teleadresowe
minus Kontakt
minus Regulamin Organizacyjny Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Starachowicach
minus Statut
minus RODO
minus Raporty
minus Deklaracja dostępności
 Informacje
plus Uchwały
plus Przetargi Zamówienia Publiczne poniżej 30.000 EURO
plusPrzetargi Zamówienia Publiczne
plusPrzetargi dzierżawy
plusOgłoszenia
plusKonkursy na świadczenia zdrowotne
A A A


I. Referat organizacyjny

  1. Sprawy organizacyjne i kadry

Do zadań stanowiska należy:

  1. w sprawach kancelaryjno – sekretarskich:
  2. prowadzenie korespondencji Urzędu,
  3. obsługa techniczno – biurowa narad i spotkań organizacyjnych przez Wójta,
  4. obsługa sekretariatu Wójta,
  5. prowadzenie rejestru wydawanych upoważnień i pełnomocnictw,
  6. prowadzenie u udostępnienie obywatelom zbioru przepisów prawnych,
  7. w sprawach dotyczących zatrudnienia:
  8. prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu i dyrektorów jednostek organizacyjnych,
  9. sporządzanie dokumentacji wymaganej przez ZUS,

3. w sprawach administracyjno – gospodarczych:

  1. prowadzenie rejestru pieczęci urzędowych oraz nadzór nad ich przechowywaniem,
  2. zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe i sprzęt,
  3. prowadzenie nadzoru nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach budynku,
  4. prowadzenie archiwum zakładowego Urzędu,
  5. planowanie w budżecie środków na bieżące inwestycje i remonty w Urzędzie,

4. w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy:

  1. okresowa analiza stanu bhp,
  2. stwierdzenie zagrożeń zawodowych,
  3. przeprowadzanie kontroli warunków pracy,
  4. zgłaszanie wniosków dotyczących poprawy stanu bhp,
  5. przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych dotyczących bhp,
  6. prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypadków przy pracy, chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy,
  7. udział w dochodzeniach powypadkowych,
  8. ustalenie tematyki i terminów szkoleń z zakresu bhp,
  9. współpraca ze służbą zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej oraz organizacja okresowych badań,
  10. dbanie o konserwację sprzętu przeciwpożarowego Urzędu,
  11. ustalanie norm przydziału odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej,

5. w zakresie pozostałych spraw:

  1. wykonanie zadań związanych z wyborami do sejmu i senatu RP, Prezydenta RP i Rady oraz referendum,
  2. przyjmowanie i wywieszanie pism sądowych, prokuratorskich i obwieszczeń,
  3. wydawanie zaświadczeń w zakresie określonym przez Wójta,
  4. organizacja, sporządzanie dokumentacji i projektów uchwał organów gminy w zakresie zadań referatu.

2. Obsługa Rady Gminy

Do zadań obsługi Rady Gminy należy:

  1. obsługa kancelaryjno – biurowa Przewodniczącego Rady,
  2. przygotowywanie i kompletowanie materiałów na posiedzenie komisji Rady wg ustalonej tematyki posiedzeń,
  3. prowadzenie ewidencji udziału radnych i członków komisji na sesjach i posiedzeniach komisji,
  4. sporządzanie protokołów z sesji Rady i posiedzeń komisji Rady,
  5. prowadzenie rejestru uchwał Rady,
  6. opracowanie sprawozdań i informacji z działalności Rady,
  7. przekazywanie uchwał, postanowień, wniosków, interpelacji, opinii odpowiednim organom,
  8. współdziałanie w organizowaniu spotkań radnych z wyborcami,
  9. prowadzenie rejestru skarg i wniosków kierowanych do Rady,
  10. wykonywanie zadań związanych z przeprowadzeniem referendum gminnego,
  11. prowadzenie rejestru interpelacji i wniosków radnych,
  12. prowadzenie rejestru wniosków i opinii komisji Rady.

3. Informatyk

Do zadań informatyka należy:

  1. administrowanie siecią komputerową,
  2. administrowanie bazami danych,
  3. nadzór nad bezpieczeństwem i ochrona danych,
  4. nadzór nad prawidłowym tworzeniem kopii danych umożliwiających ich odtworzenie w przypadku awarii, prowadzenie kontroli antywirusowej oprogramowania,
  5. nadzór nad pracą i użytkowaniem sprzętu komputerowego na poszczególnych stanowiskach pracy,
  6. wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych w Urzędzie,
  7. gospodarka i instalowanie nowego sprzętu i oprogramowania,
  8. nadzór nad realizacją umów dotyczących eksploatacji systemów komputerowych.

4. Sprawy organizacyjne i ochrona informacji niejawnych

Do zadań stanowiska należy:

1. w sprawach organizacyjnych:

  1. prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
  2. prowadzenie centralnego rejestru umów cywilnoprawnych,
  3. prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta Gminy,
  4.  prowadzenie spraw związanych z działalnością sołectw,
  5. organizacja i prowadzenie wyborów samorządowych wiejskich.
  6. Przygotowywanie informacji z podejmowanych działań wójta gminy

2. w zakresie ochrony informacji niejawnych:

  1. prowadzenie wykazu stanowisk i prac zleconych oraz osób dopuszczonych do pracy na stanowiskach, z którymi wiąże się dostęp do informacji niejawnych,
  2. informowanie na bieżąco Wójta o przebiegu tej współpracy,
  3. zapewnienie ochrony informacji niejawnych,
  4. kontrola informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji,
  5. szkolenie pracowników posiadających dostęp do informacji niejawnej według zasad określonych w ustawie,
  6. okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów niejawnych,
  7. opracowanie planu ochrony Urzędu i nadzorowanie jego realizacji,
  8. opracowanie i aktualizacja planu postępowania z materiałami zawierającymi informacje niejawne stanowiące tajemnicę państwową w razie wprowadzenia stanu nadzwyczajnego jeżeli takie będą w Urzędzie wytwarzane,
  9. podejmowanie działań zmierzających do wyjaśniania okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych.

5. Promocja gminy, kultura, sport i turystyka

Do zadań stanowiska należy:

  1. prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem zadań gminy w zakresie organizacji i prowadzenia działalności kulturalnej,
  2. prowadzenie rejestru instytucji kultury, dla których gmina jest organem założycielskim,
  3. prowadzenie spraw w zakresie sportu i rekreacji,
  4. nadzór nad gminnymi jednostkami organizacyjnymi realizującymi zadania gminy w zakresie kultury, sportu i turystyki,
  5. przygotowywanie informacji do prasy o działaniach i programach gminy,
  6. opracowywanie i przygotowywanie materiałów i imprez promujących gminę,
  7. współpraca z organizacjami, stowarzyszeniami i związkami, w których gmina jest członkiem,
  8. udział w imprezach promujących gminę..

6. Działalność gospodarcza

Do zadań stanowiska należy:

  1. współpraca z organizacjami, podmiotami i instytucjami działającymi w zakresie zadań referatu,
  2. prowadzenie spraw związanych z przeciwdziałaniem alkoholizmowi i narkomanii,
  3. współdziałanie z gminną komisją rozwiązywania problemów alkoholowych i koordynatorem gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych,
  4. prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej,
  5. wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  6. wydawanie zezwoleń na krajowy zarobkowy przewóz osób taksówkami,
  7. wydawanie zezwoleń na wykonywanie przewozu osób na terenie gminy,
  8. określanie strefy cen obowiązujących przy przewozie osób i ładunków taksówkami,
  9. ustalanie czasu pracy placówek handlowych, usługowych i gastronomicznych,
  10. załatwianie wniosków podmiotów gospodarczych w oparciu o dokumenty archiwalne,
  11. współpraca z instytucjami w zakresie prowadzonych spraw,
  12. ewidencja obiektów świadczących usługi hotelarskie, za wyjątkiem tych, dla których ewidencje prowadzą inne organy administracji publicznej.

Ilość odwiedzin: 893
Nazwa dokumentu: Referat Organizacyjny
Osoba, która wytworzyła informację: Tomasz Rybiński
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2003-07-11 12:25:49
Data udostępnienia informacji: 2003-07-11 12:25:49
Data ostatniej aktualizacji: 2004-09-16 21:44:21

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner