Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików coockies na Twoim komputerze.
X
Wersja dla niedowidzących
  Powiatowy Zakład Opieki Zdrowotnej w Starachowicach
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 Dane podstawowe szpitala
minus Dyrekcja
minus Dane teleadresowe
minus Kontakt
minus Regulamin Organizacyjny Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Starachowicach
minus Statut
minus RODO
minus Raporty
minus Deklaracja dostępności
 Informacje
plus Uchwały
plus Przetargi Zamówienia Publiczne poniżej 30.000 EURO
plusPrzetargi Zamówienia Publiczne
plusPrzetargi dzierżawy
plusOgłoszenia
plusKonkursy na świadczenia zdrowotne
A A A


  1. Regulamin oceniania w klasach I - III
  2. W klasach I-III szkoły podstawowej przeprowadza się klasyfikowanie śródroczne i końcowo roczne. Polega ono podsumowaniu osiągnięć edukacyjnych ucznia i ustaleniu oceny opisowej oraz opisowej oceny zachowania.
  3. Przy klasyfikowaniu w klasach I-III obowiązuje ocena opisowa ustalona w oparciu o spostrzeżenia nauczyciela notowane w dzienniku lekcyjnym.
  4. Wychowawca wypełniając rubryki w dzienniku posługuje się symbolami:
    W - wspaniale - uczeń realizuje materiał programowy wyczerpująco, posiada szeroką wiedzę i wykorzystuje ją w praktyce. Jest twórczy, chętnie podejmuje dodatkowe działania.
    P - poprawnie - uczeń realizuje większość wymaganych treści programowych, na ogół wykazuje inicjatywę w pracy, dopuszczalne są nieliczne błędy.
    S - słabo - uczeń ma trudności z przyswojeniem i praktycznym wykorzystaniem materiału programowego, popełnia błędy, potrzebuje pomocy na zajęciach wyrównawczych.
    N - nie radzi sobie - uczeń ma duże trudności z opanowaniem materiału pro gramowego, często popełnia błędy, przeważnie jest bierny, wymaga ciągłej pomocy nauczyciela na lekcji i zajęciach wyrównawczych.
  5. Dopuszcza się wręczanie uczniom znaczków graficznych za osiągnięcia dydaktyczne oraz aktywność podczas zajęć, znaczek jest jednorazowym uznaniem przez nauczyciela osiągnięcia dziecka lub jego wysiłku czy aktywności i zaspakaja jego naturalną potrzebę sukcesu - liczba wręczonych znaczków nie może mieć wpływu na śródroczną (końcowo roczną) ocenę opisową (znaczki nie są zliczane);
  6. Na koniec roku szkolnego uczeń każdej klasy otrzymuje świadectwo opisowe zawierające poziom umiejętności (osiągnięć) ucznia z poszczególnych edukacji:
    - poziom pełny, poziom częściowy, poziom minimalny.
  7. Ocena z zachowania przedstawiona jest w formie opisowej.
  8. Podstawą do wystawienia oceny opisowej z zachowania jest obserwacja ucznia w następujących obszarach:
    - Uznawanie autorytetów
    - Kultura osobista
    - Obowiązkowość, dokładność
    - Zaangażowanie, inicjatywa
    - Kontakty koleżeńskie
    - Poszanowanie własności
    - Słuchanie, wypełnianie poleceń
    - Ekonomiczne wykorzystanie czasu
    - Utrzymywanie porządku wokół siebie
  9. Informację na temat oceny zachowania otrzymują rodzice pod koniec l semestru i na koniec roku szkolnego.
  10. Obserwacje poczynione przez nauczyciela notowane są w karcie obserwacji lub w dzienniku za pomocą symboli jak powyżej.
  11. Zabrania się w kartach obserwacji ucznia oraz na świadectwie opisowym używania sformułowań wytykających dziecku jego niekompetencję lub braki w wiadomościach czy umiejętnościach, pożądane są sformułowania skierowane wprost do dziecka, gratulujące osiągnięć lub wskazujące dziedziny edukacji wymagające poprawy.
  12. Ucznia klasy I - III szkoły podstawowej można pozostawić na drugi rok w tej samej klasie tylko w wyjątkowych przypadkach, uzasadnionych opinią wydaną przez lekarza lub poradnię psychologiczno-pedagogiczną albo inną poradnię specjalistyczną oraz w porozumieniu z rodzicami (prawnymi opiekunami).

REGULAMIN OCENIANIA W KLASACH IV - VI

  1. Oceny bieżące (cząstkowe), oceny klasyfikacyjne końcowo roczne i semestralne,
    począwszy od klasy IV ustala się w stopniach w skali:
    - celujący (6)
    - bardzo dobry (5)
    - dobry (4)
    - dostateczny (3)
    - dopuszczający (2)
    - niedostateczny (l)
  2. Ustala się następujące ogólne kryteria ocen:

    stopień celujący otrzymuje uczeń, który:
    - posiadł wiedzę i umiejętności znacznie wykraczające poza program nauczania
    przedmiotu w danej klasie, samodzielnie i twórczo rozwija swoje uzdolnienia oraz 
    - biegle posługuje się wiadomościami w rozwiązywaniu problemów
    teoretycznych lub praktycznych z programu nauczania w danej klasie,
    proponuje rozwiązania nietypowe, rozwiązuje także zadania wykraczające poza program nauczania tej klasy lub
    - osiąga sukcesy w konkursach i olimpiadach przedmiotowych, zawodach sportowych i innych, kwalifikuje się do finałów na szczeblu wojewódzkim (regionalnym), krajowym lub posiada inne porównywalne osiągnięcia

    stopień bardzo dobry otrzymuje uczeń, który:
    - opanował pełny zakres wiedzy i umiejętności określony programem nauczania przedmiotu w danej klasie oraz
    - sprawnie posługuje się zdobytymi wiadomościami, rozwiązuje samodzielnie problemy teoretyczne i praktyczne ujęte w programie nauczania, potrafi zastosować posiadaną wiedze do rozwiązywania zadań i problemów

    stopień dobry otrzymuje uczeń, który:
    -
      opanował zdecydowaną większość wiadomości określonych programem nauczania w danej klasie i właściwie je stosuje, rozwiązuje (wykonuje) samodzielnie typowe zadania teoretyczne lub praktyczne

    stopień dopuszczający otrzymuje uczeń, który:
    - ma braki w opanowaniu programu nauczania dla danej klasy, ale braki te nie przekreślają możliwości uzyskania przez ucznia podstawowej wiedzy z danego przedmiotu w ciągu dalszej nauki oraz
    - rozwiązuje przy pomocy nauczyciela zadania teoretyczne i praktyczne o niewielkim 
    stopniu trudności

    stopień niedostateczny otrzymuje uczeń, który:
    - nie opanował wiadomości i umiejętności określonych programem nauczania przedmiotu, a braki w wiadomościach i umiejętnościach uniemożliwiają dalsze zdobywanie wiedzy z tego przedmiotu,
    - nie jest w stanie nawet przy pomocy i pod kierunkiem nauczyciela rozwiązać (wykonać) zadań o niewielkim (elementarnym) stopniu trudności.
  3. Przy ocenach bieżących (cząstkowych) i semestralnych dopuszcza się stosowanie plusów i minusów.
  4. Ocenę zachowania ucznia ustala się według skali: wzorowe, dobre, poprawne, nieodpowiednie ( załącznik– szczegółowe kryteria oceny zachowania ucznia).
  5. Ocena zachowania nie może mieć wpływu na:
    - oceny z zajęć edukacyjnych,
    - promocję do klasy programowo wyższej lub ukończenie szkoły.
  6. Oceny klasyfikacyjne i zaliczenia ustalają nauczyciele prowadzący poszczególne zajęcia edukacyjne, a ocenę zachowania - wychowawca.
  7. W klasach integracyjnych ocenę klasyfikacyjną ustala nauczyciel prowadzący dane zajęcie edukacyjne, po zasięgnięciu opinii nauczyciela współorganizującego kształcenie integracyjne, o którym mowa w odrębnych przepisach.
  8. O proponowanej ocenie uczeń powinien być poinformowany na tydzień przed posiedzeniem klasyfikacyjnym Rady Pedagogicznej.
  9. Jeżeli w wyniku klasyfikacji śródrocznej stwierdzono u ucznia braki w osiągnięciach edukacyjnych mogące uniemożliwić kontynuację nauki w klasie programowo wyższej, szkoła jest zobowiązana zindywidualizować pracę z uczniem i w miarę możliwości stworzyć mu szansę uzupełnienia braków poprzez:

    1) pomoc koleżeńską
    2) pomoc w uzupełnieniu braków w ramach zajęć świetlicowych
    3) pracę z uczniem w ramach zajęć wyrównawczych
    4) współpracę z poradnią psychologiczno-pedagogiczną.
  10. Począwszy od klasy IV szkoły podstawowej, z wyjątkiem klasy programowo najwyższej, uczeń, który w wyniku końcowo rocznej klasyfikacji uzyskał jedną ocenę niedostateczną, może zdawać egzamin poprawkowy. W wyjątkowych przypadkach Rada Pedagogiczna może wyrazić zgodę na egzamin poprawkowy z dwóch zajęć edukacyjnych. Od ocen ustalonych przez nauczyciela nie ma odwołania.

TRYB ORGANIZACYJNY EGZAMINU POPRAWKOWEGO

  1. Egzamin poprawkowy przeprowadza się na pisemny wniosek rodziców (opiekunów) złożony na ręce dyrektora szkoły.
  2. Dyrektor szkoły w terminie do 2 tygodni udziela pisemnej odpowiedzi (pozytywnej lub negatywnej) na złożony wniosek. Jeżeli dyrektor wyraża zgodę na przeprowadzenie tegoż egzaminu, wówczas wyznacza jego termin w ostatnim tygodniu ferii letnich.
  3. Egzamin poprawkowy przeprowadza komisja powołana przez dyrektora szkoły.
  4. W skład komisji wchodzą:

    - dyrektor szkoły jako przewodniczący komisji
    - nauczyciel przedmiotu jako egzaminujący
    - nauczyciel prowadzący pokrewne zajęcia edukacyjne jako członek komisji
  5. Nauczyciel, o którym mowa w załączniku , może być zwolniony z udziału w pracy komisji na własną prośbę lub w innych, szczególnie uzasadnionych przypadkach. W takim przypadku Dyrektor Szkoły powołuje jako osobę egzaminującą innego nauczyciela prowadzącego takie same zajęcia edukacyjne, z tym, że powołanie nauczyciela zatrudnionego w innej szkole następuje w porozumieniu z dyrektorem tej szkoły.
  6. Egzamin poprawkowy składa się z części pisemnej oraz ustnej (z wyjątkiem przedmiotów artystycznych, informatycznych i wychowania fizycznego, gdzie egzamin powinien mieć charakter praktyczny).
  7. Pytania do egzaminu przygotowuje nauczyciel danego przedmiotu, natomiast zakres materiału objętego egzaminem podaje uczniowi po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku.
  8. Z przeprowadzonego egzaminu sporządza się protokół zawierający:
    - skład komisji
    - termin egzaminu
    - pytania egzaminacyjne
    - wynik egzaminu
    - ocenę ustaloną przez komisję
  9. Do protokołu dołącza się pisemne prace ucznia i zwięzłą informację o ustnych odpowiedziach.
  10. Uczeń, który z przyczyn losowych nie przystąpił do egzaminu poprawkowego w wyznaczonym terminie, może przystąpić do niego w dodatkowym terminie wyznaczonym przez dyrektora szkoły.
  11. Uczeń, który nie zdał egzaminu poprawkowego nie otrzymuje promocji i powtarza klasę.
  12. Uwzględniając możliwości edukacyjne ucznia Rada Pedagogiczna może jeden raz w ciągu etapu edukacyjnego promować ucznia, który nie zdał egzaminu poprawkowego z jednego przedmiotu
PODSTAWY OCENY PRACY UCZNIA
  1. Ocenianie wewnątrz szkolne ma na celu:
    - poinformowanie ucznia o poziomie jego osiągnięć edukacyjnych i postępach w tym zakresie;
    - pomoc uczniowi w samodzielnym planowaniu swojego rozwoju;
    - motywowanie ucznia do dalszej pracy nad poprawą swoich wyników;
    - dostarczenie rodzicom (prawnym opiekunom) i nauczycielom informacji o aktywności, postępach, trudnościach i specjalnych uzdolnieniach ucznia;
    - umożliwienie nauczycielom doskonalenia organizacji i metod pracy dydaktyczno- wychowawczej.
  2. Dobre ocenianie:
    - uruchamia w dziecku refleksję nad sobą (jak działam, co robię, co mogę zmienić...);
    - dostarcza informacji zwrotnych odnoszących się do tego jak uczeń działa i co osiąga, daje wskazówki na wprowadzanie zmian w działaniu;
    - ma jasne, czytelne i zrozumiałe kryteria;
    - sprzyja rozwojowi dziecka;
    - uwzględnia możliwości i postępy dziecka;
    - zachęca do dalszej pracy;
    - bierze pod uwagę wkład pracy i wysiłek dziecka;
    - nie jest karą ani nagrodą;
    - nie zawiera osobistej krytyki;
    - nie etykietuje dzieci;
    - jest efektywne, gdy opiera się na konkretach.
  3. Ocenianie wewnątrz szkolne obejmuje:
    - formułowanie przez nauczycieli wymagań edukacyjnych oraz informowanie o nich uczniów i rodziców (prawnych opiekunów),
    - bieżące ocenianie i śródroczne klasyfikowanie, według skali i w formach przyjętych w Szkole oraz zaliczanie niektórych zajęć edukacyjnych,
    - przeprowadzanie egzaminów klasyfikacyjnych,
    - ustalanie ocen klasyfikacyjnych na koniec roku szkolnego i warunki ich poprawiania.
  4. Przy ustalaniu oceny z wychowania fizycznego, techniki, muzyki i plastyki - jeżeli nie są one zajęciami kierunkowymi- należy w szczególności brać pod uwagę wysiłek wkładany przez ucznia w wywiązywanie się z obowiązków wynikających ze specyfiki tych zajęć.
  5. Brak zadania domowego bądź zeszytu ćwiczeń czy zeszytu przedmiotowego może być podstawą do ustalenia bieżącej oceny niedostatecznej z danego przedmiotu.
  6. Za wykonanie dodatkowych prac nadobowiązkowych nauczyciel może wystawić uczniowi ocenę celującą, bardzo dobrą lub dobrą, brak lub źle wykonana praca nadobowiązkowa nie może być podstawą do ustalenia uczniowi oceny niedostatecznej, dopuszczającej lub dostatecznej.
  7. Wskazane jest propagowanie wśród uczniów sposobów i zasad dokonywania oceny własnych postępów i osiągnięć (samoocena).
  8. Postępy pracy ucznia odnotowywane są w dzienniku lekcyjnym, zeszycie przedmiotowym, zeszycie ćwiczeń.
  9. W uzasadnionych przypadkach uczeń może być zwolniony na czas określony z zajęć wychowania fizycznego.
  10. Decyzję o zwolnieniu ucznia z zajęć podejmuje dyrektor szkoły na podstawie opinii o ograniczonych możliwościach uczestniczenia w tych zajęciach, wydanej przez lekarza lub poradnię psychologiczno-pedagogiczną albo inną poradnię specjalistyczną.
  11. W przypadku zwolnienia ucznia z zajęć w dokumentacji przebiegu nauczania zamiast oceny klasyfikacyjnej wpisuje się "zwolniony".
  12. Zwolnienie z zajęć obowiązuje co najwyżej l rok szkolny. 
METODY EWALUACJI
  1. Oceniając ucznia nauczyciel posługuje się następującymi metodami ewaluacji:
    - Prace pisemne
    - odpowiedź na pytania
    - rozwiązywanie zadań, wykonywanie ćwiczeń
    - sprawdziany, kartkówki, testy (diagnostyczne i sumujące)
    - zadania klasowe (jedno w ciągu dnia, nie więcej niż dwa w ciągu tygodnia, zapowiedziane z tygodniowym wyprzedzeniem).
  2. W przypadku nieobecności ucznia na całogodzinnej pracy pisemnej, uczeń musi zaliczyć materiał w terminie l tygodnia po zakończonej absencji.
  3. Uczeń ma prawo poprawić ocenę z pracy klasowej (tylko niedostateczną) do tygodnia po otrzymaniu sprawdzonej pracy.
  4. Ocena za poprawioną pracę wpisywana jest obok oceny otrzymanej uprzednio.
  5. Krótkie prace pisemne (kartkówki) traktowane są jako odpowiedzi ustne (uczeń powinien być przygotowany z trzech ostatnich lekcji - nie zapowiadane).
  6. Na koniec semestru (na koniec roku) nie przewiduje się sprawdzianu zaliczeniowego (nie ma tzw. "zdawania").
  7. Sprawdzone i ocenione przez nauczyciela prace pisemne uczniów muszą być oddane w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty ich przeprowadzenia, za wyjątkiem języka polskiego, gdzie termin oddania prac wydłuża się do 21 dni.
  8. Przy ocenianiu prac kontrolnych, w których stosuje się punktację należy przyjąć następujące kryteria:

    - przy testach jednostopniowych:
    100-91% odpowiedzi - ocena bardzo dobra
    90-76% odpowiedzi -ocena dobra
    75-51% odpowiedzi - ocena dostateczna
    50-35% odpowiedzi - ocena dopuszczająca
    34- 0% odpowiedzi - ocena niedostateczna

    - przy testach wielostopniowych:
    poziom KP   poziom RD   poziom KPRD
    70% - dopuszczająca  56% - dobra   celująca
    85% - dostateczna  78% - bardzo dobra

    poziom K - konieczny
    poziom P - podstawowy
    poziom R - rozszerzający
    poziom D - dopełniający
  9. Odpowiedzi ustne rozumiane są jako:
    - odpowiedź ustna na pytanie nauczyciela lub z własnej inicjatywy
    - kilkuzdaniowa wypowiedź
    - umiejętność wnioskowania, argumentowania, rozwiązywania problemów
    - referaty, udział w dyskusji
  10. Do odpowiedzi uczeń musi być przygotowany z trzech ostatnich lekcji.
  11. Uczeń może być nieprzygotowany do zajęć dwa razy w ciągu semestru na lekcjach :
    języka polskiego, matematyki i przyrody, na pozostałych przedmiotach jeden raz w ciągu semestru.
  12. Uczeń, który nie jest przygotowany zgłasza ten fakt nauczycielowi na początku lekcji.
  13. Ocenianie zadań praktycznych:
    - umiejętność praktycznego wykorzystania zdobytej wiedzy
    - przedstawienie niewerbalnego wytworu pracy (albumu, słownika, gazetki, zbiorów, hodowli czy efektów hobby)
    - zaangażowanie w proces lekcyjny
    - umiejętność współdziałania w grupie
    - inwencja twórcza
  14. Zajęcia realizowane w ramach ścieżek edukacyjnych kończą się zaliczeniem na koniec semestru (na koniec roku) i wpisem na świadectwo.
  15. Podstawą zaliczenia są:
    - obecność na zajęciach
    - aktywne w nich uczestnictwo
    - realizacja zadań, wykonywanie ćwiczeń wynikających z realizowanego programu
    - realizowane projekty (indywidualnie lub w grupie)
  16. W ciągu semestru tego typu działania uczniowskie mogą być premiowane pozytywnymi ocenami cząstkowymi (min. ocena dobra).

DODATKOWE UPRAWNIENIA UCZNIA

  1. Uczeń ma prawo poprosić nauczyciela prowadzącego o uzasadnienie oceny.
  2. Uczeń z problemami wynikającymi z relacji z nauczycielami różnych przedmiotów może zwrócić się do wychowawcy klasy licząc na jego wsparcie i pomoc w rozwiązaniu problemu.
  3. Uwzględniając oczekiwania uczniów Rada Pedagogiczna dopuszcza możliwość ustalenia jednego w ciągu miesiąca tzw."dnia bez pytania".

EGZAMIN ZEWNĘTRZNY

  1. W klasie szóstej Szkoły Podstawowej okręgowa komisja egzaminacyjna, zwana dalej "komisją okręgową", przeprowadza sprawdzian poziomu opanowania umiejętności określonych w standardach wymagań ustalonych odrębnymi przepisami, zwany dalej "sprawdzianem".
  2. Sprawdzian ma charakter powszechny i obowiązkowy.
  3. Komisja okręgowa opracowuje informator zawierający szczegółowy opis wymagań, kryteriów oceniania i form przeprowadzania sprawdzianu oraz przykłady zadań.
  4. Informator publikuje się, co najmniej na dwa lata przed terminem sprawdzianu.
  5. Informator oznaczony jest nazwą i numerem nadanym przez komisję okręgową.
  6. Sprawdzian przeprowadza się w kwietniu.
  7. Komisja okręgowa przygotowuje arkusze sprawdzianu.
  8. Sprawdzian organizuje zespół egzaminacyjny powołany przez dyrektora komisji okręgowej.
  9. W skład zespołu egzaminacyjnego wchodzą, co najmniej trzy osoby, w tym przewodniczący wyznaczony przez dyrektora komisji okręgowej.
  10. Uczniowie z potwierdzonymi dysfunkcjami mają prawo przystąpić do sprawdzianu w formie dostosowanej do ich dysfunkcji.
  11. Uczeń, który nie przystąpił do sprawdzianu w wyznaczonym terminie albo przerwał sprawdzian, przystępuje do niego w dodatkowym terminie określonym przez dyrektora komisji okręgowej.
  12. Uczeń, który z przyczyn losowych nie przystąpił do sprawdzianu w dodatkowym terminie albo przerwał sprawdzian, przystępuje do niego w kolejnym terminie określonym przez dyrektora komisji okręgowej.
  13. Uczeń, który nie przystąpił do sprawdzianu w terminie do dnia 31 sierpnia danego roku, powtarza ostatnią klasę szkoły podstawowej oraz przystępuje do sprawdzianu lub egzaminu w następnym roku.
  14. Wyniki sprawdzianu ustala powołany przez dyrektora komisji okręgowej zespół egzaminatorów wpisanych do ewidencji egzaminatorów.
  15. Wynik sprawdzianu ustalony przez zespół egzaminatorów jest ostateczny.
  16. Wynik sprawdzianu odnotowuje się na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej.
  17. Wynik sprawdzianu nie wpływa na ukończenie szkoły podstawowej.
  18. Wyniki sprawdzianu oraz zaświadczenia o szczegółowych wynikach sprawdzianu dla każdego ucznia komisja okręgowa przesyła do szkoły w terminie do dnia 10 czerwca danego roku, a w przypadku, o którym mowa w ust. l O do dnia 31 sierpnia
  19. Przewodniczący szkolnego zespołu egzaminacyjnego, o którym mowa w ust. sporządza protokół przebiegu sprawdzianu.
  20. Protokół, o których mowa w ust. , podpisują członkowie zespołu.
  21. Protokół, o którym mowa w ust. przekazuje się niezwłocznie właściwej komisji okręgowej.
  22. Protokoły przebiegu sprawdzianu oraz pozostałą dokumentację przechowuje się według zasad określonych odrębnymi przepisami.
  23. Sprawdzian w klasie szóstej szkoły podstawowej przeprowadza się począwszy od 2002 r.
PRZEPISY KOŃCOWE
  1. Oceny klasyfikacyjne i ocenę zachowania ustala się:
    - za I semestr
    - za rok szkolny
  2. Oceny te nie powinny być ustalone jako średnia arytmetyczna ocen cząstkowych.
  3. W wypadku dłuższej nieobecności nauczyciela uczącego danego przedmiotu lub wychowawcy ocenę końcową z danego przedmiotu lub zachowania może wystawić inny nauczyciel upoważniony przez Dyrektora Szkoły.
  4. W przypadku, gdy zajęcia bloku przedmiotowego prowadzi kilku nauczycieli, ocena z tego przedmiotu ustalana jest wspólnie. Jeżeli brak jest zgodności wśród nauczycieli, co do wysokości ustalonej oceny ustala się najwyższą z proponowanych ocen
  5. Oceny klasyfikacyjne końcowo roczne uwzględniają osiągnięcia edukacyjne ucznia w całym roku szkolnym.
  6. Końcowo roczna ocena z katechezy jest nie wliczana do średniej ocen ucznia. .
  7. Uczeń kończy Szkołę Podstawową, jeżeli na zakończenie klasy programowo najwyższej (VI) uzyskał oceny klasyfikacyjne wyższe od oceny niedostatecznej i ponadto przystąpił odpowiednio do sprawdzianu.
  8. Zmiany w szkolnym systemie oceniania dokonywane są na podstawie uchwały Rady Pedagogicznej.
  9. Wewnątrz szkolny System Oceniania wchodzi w życie z dniem zatwierdzenia przez Radę Pedagogiczną.

Szkolny system oceniania został zatwierdzony przez Radę Pedagogiczną w dniu ...........

Dyrektor Szkoły

Ilość odwiedzin: 1039
Osoba, która wytworzyła informację: Piotr Kaleta
Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Kaleta
Osoba, która wprowadzała dane: Piotr Kaleta
Data wytworzenia informacji: 2003-12-17 08:55:12
Data udostępnienia informacji: 2003-12-17 08:55:12
Data ostatniej aktualizacji: 2003-12-17 09:09:32

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner